21.6.19

《Dracul》. 15/19

11/06/2019。

呢本書未發行已想買,話哂我有睇過茂瑙電影版的《德古拉》嘛。哈哈,亦幸好我堅持買此書,因為真係非常好睇。

非.常.好.睇。

故事據講係百幾年前《德古拉》發行時被抽起的頭百多頁。對於沒有看過《德古拉》原著的我,正好!至少沒有比較也沒有什麼前設去窒住嘛。

書從台灣訂了回來,因為前書未刨完未睇啦。朋友有日話新年計劃緊去都柏林,在谷度問有無人有興趣一齊,我哪有錢。。哈哈哈,估不到不夠廿四小時開始睇這書,場景竟然係都柏林啦。明明是兩件不相關的事,卻…頂,有無咁巧合呀!〔真事!我在FB有講過!〕

係,故事中,都柏林是主要場景。

也許,要籌下旗去都柏林一轉。嘩哈哈哈。


故事真係有講德古拉點解擁有咁大力量超脫生死,兼擁有可怖的邪惡力量,有講佢「心愛」〔算係,或者〕的女人係邊個。當然有講點解書名叫 Dracul 而不是 Dracula 啦。

詳細唔講喇。你買書睇啦,好緊張啊。

大力推。

沒有留言: