24.6.19

好明顯,係我一直太懶

又是上天回應我啦。

話說瘡沒完沒了,真係有諗過在FB問朋友有沒有美容店介紹,不過香港正發生緊性命攸關的事,什麼吃喝玩樂且擺埋一邊私下討論啦。

自己去買東西〔除了洗面還有去黑頭水〕救火先。

然後,612那朝,朋友問我在哪,人在公司都沒什麼心情工作於是跟她吹陣水。佢突然話下午去打斑啦…咦…

於是,經佢介紹,識了自己開店的美容師,買埋13次療程。平過我N前年用幾皮 joinR 字頭的美容院。

哈哈哈,H 〔店主叫H〕話我皮膚實在太乾所以不停爆瘡,於是第一回做了導入深層補濕…至於我前文提及的粉刺,托福,買的去黑頭水洗面令我皮膚清了不少,H幫我做針清時都話我臉其實粉刺黑頭唔多,人生第一次做針清的我聽到當然驚喜啦。係,幾十歲人,第一次做針清咋。一直都怕痛丫嘛。

兩個小時的面部療程,個樣前後分別真係好明顯。之後一星期都再無平白都谷到滿面油,也沒有暗啞,之前的瘡都平復返,消退,毛孔都無咁顯眼,感謝。

結論係,如 subject 所指,好明顯係我一路都太懶去搞塊面。

2019年變返做靚女不是夢。加油。

H叮囑我唔應該再用泥類的美容品…我有好幾缶泥敷面添…〕

〔因為做了激光,剛買的維C精華也不能密密用了〕

沒有留言: