7.6.19

一生總有第一次

師父轉述話喇嘛翌日會帶咱們一同去浸溫泉,大家不要推卻〔其實一行人得我一個唔想浸,早一天個個去浸溫泉都係只得我無去到,呢句指令根本係向我講囉〕。於是,就成了我人生第一次浸溫泉的 experience

在康定坐車去二道橋那邊,有幾間溫泉店。喇嘛帶我們去的不是車站旁那白色外牆大店,是沿著車路再走過十分鐘左右的店子〔忘了名字〕。七個人,師父發緊燒唔浸得,於是六個人一人一房一池,好似是六十幾人仔一位。

既然來到又入了房,沒有理由齋坐,加上見到溫泉水呈 BB Blue ,於是去沖沖身都好。係,我沒有浸,只係沖身。

據後來一位師姐講,池水好深,佢第一野沒頂。嘩。


雖然付款處分了匙有號碼,可是走到浴池那邊,還是把我們幾個亂塞入房。哈哈。


窗外的山坡上有馬…係,有馬!



嗱,我真係第一次浸溫泉啦!我無除哂身上的首飾,結果我一望到銀器變了銅黑色,忍唔住大叫起來。

幸好,幾條足鉑金鏈無變到。否則真係暈得一陣陣。


係我疏忽,還好有 google 可搜尋怎樣拯救還原靚靚。因為條絕版金蘋果牌銀手鏈我已戴了廿年呀,有感情。有感情。

沒有留言: