21.1.18

Rutilated Quartz.白兔毛

呢個牌一出就好喜歡。不過一直無舉手,亦無向店主打聽。每日 login 見到佢仍 available 都好奇怪。明明是一件好特別的水晶啊。點解?

But,基於有次在左諗右諗下件石被人先舉手的飲恨記錄,都係各店主了解了解。於是乎,這件石就順理成章留畀我,而店主都話可能比較貴,所以除了我問過之外,根本乏人問津。

件石到我手時又發生了小插曲。話說過了數畀店主,店主準備 pack 貨寄畀我啦,偏偏唔唔返呢隻白兔仔。佢話翻哂全屋都唔見。係誤送畀另一個客定怎樣呢?我說我唔急啦,兔仔跳埋一邊,時間到就會再出現返。可能佢唔想跟我,於是就失蹤。是啊,沒得強求。

哈哈,2018年第一件好事,就係店主話我知白兔仔又出現返,終於,終於寄到我度喇。



哈哈。

沒有留言: