31.1.18

3 Oracle Cards

上年結識的新朋友中,有幾個都係「貯牌人」。睇佢地分享外國訂返來的牌,搞到我都心思思想添置 Oracle Card,哈哈,果然係生命影響生命啦。在IG搜尋外國人在玩緊什麼牌〔順便梗係睇埋 tarot card 啦〕,見到幾套都好靚,心動不已。咁,買邊套好呢?因為唔想貯存太多牌,故此一直掙扎,拖住未買。

Tarot 唔熟,加上先前裝 Golden Thread Tarot App 後常常抽到令我情緒非常糾結的牌,所以明明好喜歡呢套牌都要忍手。

先買訊息牌吧。因為唔貴,而且好靚,所以買了3套。

一套 Wisdom of the Oracle 。非常漂亮的牌。而且解牌小書裡,每一張咭的指示訊息都寫得好詳盡。真係好好用。



兩套 The Universe has your Back。其中一套送到朋友手上。當日在IG見到其中一張咭係禪繞畫時已想到朋友應該喜歡這套牌,而我也喜歡像水彩像夢囈的色彩,加上我們都在努力搵緊自己的 universe ,所以我決定一人一套。哈哈。

朋友喜歡就好。


上心理學堂時,老師說每個人都係 unique 。即使 copy 出另一個自己出來,佢都沒有你的經驗經歷。每一個過去都成就今日的我,我是獨特的,獨一無二。好好愛自己。


愛。其實很簡單。

沒有留言: