18.1.18

Hong Gardo

HW 店主推薦我用這個品牌,說這品牌的負責人係個好用心亦真心愛芳療的人。其官網裡,會睇到每一隻 product 都好細仔用心寫份量用法效用適合人士,每幅圖片也用心拍,一絲不苟。

其實 HW 店主本身都係有其自家製品,可是佢沒有因同行相忌反推介這品牌畀我,咁我都支持支持啦。

因為膝患久不久發作,所以也推薦我用這品牌的山金車油來搓膝蓋關節啦。好在有佢,呢段日子我幾乎晚晚在廚房企幾個鐘搞大龍鳳,頭一晚膝頭關節酸到攤上床一曲起腳就酸痛。之後搽了它第二日無事LU。



呢個檸檬香桃木係買畀朋友,問過,貓聞這個也OK。我試聞都好喜歡。


咁…我其實係要買永久花EO。哈哈,數月前做 harp healing 前導師有用永久花EO幫我的拉利瑪手鏈做處理,也給了幾滴叫我們搽心輪。不過我無買呢隻EO,呢日上到HW 度,佢介紹呢個牌子,就買呢隻啦。

哈哈,唔係特登上去買買買咖,我呢日去佢度上堂啦。

除夕的事。


WEB : www.honggardo.com

FB : www.facebook.com/honggardoaromatherapy/

沒有留言: