14.4.17

Kunzite.紫鋰輝

對於紫鋰輝,我係偏愛如圖中屬平價的款。那些近透明又賣得幾貴價甚至高過琥珀的從不是我杯茶啦。於是那次在油麻地掃緊貨時問老闆,老闆娘話賣哂未返貨,再等一下啦。

終於,上個星期帶同事去店濕平,在店裡的飾櫃度發現紫鋰返了貨,急急嚷著要試。哈哈,最後買了這條標價HK$880的。當然,作為熟客,折了之後的價錢我係唔方便公開啦。總之係非常驚喜價。

好開心啊!而且呢隻淡紫色戴上手真係堅靚。


因為此行還有買兩組朋友託我買的石,所以朋友順便問我執了什麼。要相片睇睇。連無買水晶好耐的花都話這條顏色好靚。哈哈。

人真係會變,以前有段時間好抗拒用紫色的東西咖,覺得好娘,娘爆。嗯,現在又唔係囉。望住都好放鬆。

沒有留言: