16.4.17

金髮晶.Golden Rutilated Quartz

本來無打算買金髮,不過這陣子聽了兩件事,不得不好好考慮買金髮晶戴。當然,考慮過後,都趁平入了一條。當然,髮色較淡較少,在日光幾乎唔覺眼。哈哈。

第一件係…話說公司檯面有綠幽靈陣,有朋友聽完,就話擺綠幽靈得個做字咋,唔好啟動,都唔好擺喇。綠幽係旺正財,廿年前買的時候,社會很正常,肯努力就有前途。所以當時就買綠幽陣放。而的確,那年工作及和上司關係都順利很多,人工都加得好。

現在,正財嘛,點做,做得點好份收入都追唔到物價同炒價,催偏財要緊。你話係咪。


關於催財,第二件關於金髮晶的事,係另一個朋友在飯聚聽回來。話說朋友老婆〔又係水晶之友〕畀了條金髮晶佢戴無耐,佢就中左六合彩四獎。哈哈。佢都覺好神奇!而且,朋友老婆還坦言跟佢講因為擺了個桃花陣就吸了他來。哈哈哈哈。

既然咁,我都買,買個機會畀自己嘛。


買之時跟老闆講我腕圍多少,老闆貼心地寄多兩顆珠畀我候用。到手時試戴真的太緊,所以要拆去重新穿過。把兩顆加埋入手鏈度,剛好。

這條係我人生第一次親手穿的手鏈。先上網看教學再自己弄。好好玩啊。不過這條我係四線齊穿,個線頭塞唔到入水晶珠裡面喇。

不過黃色線係店主供應的。下次轉返透明線先。

沒有留言: