7.4.17

小林手作

年前已知有這間店,亦經過好多次。今次第一次幫襯。

髮廊師父把我的頭髮剪短了點,不遮耳,耳背的濕疹露出,之前買的用品都成效係零。今次到這店,店長介紹這個菊花濕疹膏我試,叮囑一天搽少過5次就可。離開店之後已即刻扭開蓋用,用了一天多,效果很好喎〔利申:當然我不是很嚴重的那種,只係兩邊耳背都紅紅乾乾又癢癢的〕。

真心推介。


其實我到店係想睇下精油。結果買了兩瓶。


一瓶係台灣檜木,另一瓶係玫瑰草。近日在家開機都係噴住玫瑰草入睡,太喜歡這味道喇,差不多見底喇,所以要補給。

台灣檜木曾經救過我戴木珠鏈後發炎起哂水泡的手腕。這精油消炎確實一流,所以見到貨架有這個都買返一支放在家先。


店子有好多手工梘,好想試,不過屋企還有存貨,都係忍手唔好買住喇。下次先。

薰衣草香包HK$35份,買了一包,打算掛在公司的椅背度。驅蟲好,精神也好。


不得不說一下,店員好 nice 呀。當然,識我的朋友都知,我啟動「開引擎mode」 總會和身邊的陌生人 connect 起來,聊起來。哈哈。

延伸:

小林手作 -  www.herbalam.hk

沒有留言: