1.4.17

Aventurine.東菱玉

嗱,呢枚東菱玉〔砂金石〕係意外購入。

話說那天在店子掃貨完畢,錢都畀哂,貨都袋袋平安時,店主話有些好靚的靈擺問我有無興趣用唔用畀個優惠價我,旋即從櫃內拿出三盒不同切割鑲嵌的靈擺攤出來。哈哈哈,明明我已有數枚喜歡的靈擺喇,可是盛情難卻,反正都係幾十元一枚,就看看會不會遇到心儀的石頭或款式吧。

這個水滴形的東菱玉好可愛啊!有閃閃沙光咁,而且力量都好強,問佢肯唔肯跟我走,它搖動幅度好大啦…

定係本身我五行多木,所以同屬木的它反應變得更大?

點都好啦,開開心心咁帶了它返去。


玉石有僻邪作用,網上說東菱玉有聚財招財的能力,唔多賭錢的我唔知可以招到什麼呢?有無財主佬?都係財源啦。哈哈。

至於聚財嘛,只要忍下手忍下慾念,應該得吧。〔如果忍到的話〕

因為這枚玉很輕巧,我幾乎係隨身帶住啦。

沒有留言: