19.4.17

煤玉.JET

第一次訪新發現的礦石店,見有不少特別的晶石,便問老闆有沒有次墨石賣〔明明同另一間店訂緊,卻周圍問,想玩大自己咩〕。老闆話次墨石得一個供應商,所以市面幾難買到,而且,這城識這石的人不多,都幾難銷出,所以唔會入貨啦。

然後,介紹我這一對叫「煤玉」的石。他說學 Reiki 的都識這個石,仲係必買 item。放在雙手,靈修,吸病氣都好強。所以最好係一對的買。功能兩石其實差不多,可是價錢就平次墨一大截。我見價位真係超便宜,所以買下。

晚上同朋友吃飯,在面書見我提及,都有問我拎這孖石出來睇下。哈哈。沒有磨邊拋光等加工工序,這兩枚東東又真係好炭好煤。當然,拎完這石,手係唔會變黑黝黝啦。



後來畀老母試下,佢拎左一陣,話痹到去後腦就放低了。

看來我都要密密練下。事關這世界太髒,真係要密密吸病氣令自己 stay strong  啦。哈哈。

沒有留言: