18.4.17

方解石.Calcite

呢枚石,我叫「雪地裡的小屋」。

好耐好耐之前在網店見到,靚到震!不過,可能係石種不是熱門 must buy item ,一直未賣走。而我那時都是決定先採購想要的石種先。不過,對此石總是念念不忘,所以偶爾都去那IG網店推舊相度再「探望」佢。哈哈哈。

好啦。終於早幾天 cap 圖問阿老闆:『呢枚石仲0係度嗎?』

於是,成交。寄到手上。

哈哈,老闆都好開心我欣賞這枚獨一無二的石。還說我影得靚過佢拍的。哈哈哈。我話,我只係用黑背景同電筒咋。買石考眼光,尤其係半欣賞目的,就會嘗試唔同方法拍石,佢賣石的就沒可能拍成這樣 sell 客。係囉。



當然,呢個角度拍出來竟有雪山雪地有小屋有煙囪有彩煙的效果,我都好意外。

真係好抵玩。Yeah ~

沒有留言: