7.10.16

SINANO POLE

屋企老人家平日用支杖出入,那手杖係我以前買來行山用。姨丈見了喜歡,老人家逞威話幫佢買,於是,任務又落到我身上。買杖,尤其係老人家行出行入做輔助,最好都係有避震,手無咁傷。走了幾間都沒有合意,不是大陸做就你大陸牌子。最後,買了這支日本製的手杖。雖然要HK$470,但呢個牌子本身都有出傳統老人用手杖,質素本來就有保證。

HK$470…老人家嘩完有塞返錢畀我,我話唔需要啦,唔通四百七畀唔起咩。


姨丈應該喜歡這個紫吧。哈哈哈。

anyway,我在店裡見到支好靚兼英國製的手杖,心思思中。不過,再行山,就要買好多用品,家中對行山鞋鞋底都有磨平的狀況,再行就要買囉。

沒有留言: