11.10.16

Havaianas

話說家中著左年幾的 havaianas 被我兩隻腳趾夾夾夾 夾斷了帶,得返櫃內一對好重好厚的拖鞋〔行地盤都得!〕,著慣輕身鞋,著厚重拖鞋搞到好累。草草在街邊的鞋店買了對大陸做的輕身拖鞋,點知,果然係大陸做,著了幾日連腳都臭埋,係酸臭那種,結果爽快咁丟落垃圾桶。對腳,我還要用洗頭水去徹底地洗走臭味,真係暈得一陣陣。還是買返對 havaianas 吧。不過,這個轉季日子,買人字拖真係幾困難,很多店都收起大部份。見朋友話上網買平過香港實店,於是上去格下價。英國亞馬遜唔送,德國亞馬遜有,不過連運費埋單一對要3百幾。真係黐線。早幾日人還是落去實店看看。哈哈,做緊減價,買三對更有折上折,於是,要六百幾元的拖鞋而家三百幾就可帶走。

店員問我係咪去旅行著。哈哈,我話屋企著啦。而家好難買拖鞋,NIKE  ADIDAS 平均要過2舊水,而鱷魚那隻牌子的拖鞋都要呢個價。咁,不如買返 havaianas ,仲靚好多。


三對,唔係好過份咋。應該。

沒有留言: