27.10.16

化妝品.添貨。

粉底剩低好少,是時候去添貨。今次買三樣先。上星期四訂,因為翌日打風,星期二才收到貨件。哈哈,我這樣寫,係因為間網店的辦公室其實在鄰街。嘩哈哈哈哈。

反正都係買買買,今次又試其他牌子。唔親身用過點知好唔好?哈哈。


辦公室久旱。我乾性皮膚,在冷氣地方待半天已出哂油兼溶妝。救命。
上次用的 Rodial dragon' blood hyaluronic tonic ,得返兩茶匙,今次揀這個 Shea Terra Organics 的玫瑰噴噴試。好香玫瑰味。噴完感覺周圍好紅色。哈哈。


之前買的 BECCA 用到8899喇。雖然好用,可是還想試其他人氣牌子。
嗯,就買意大利品牌 BY TERRY



粉底一支係唔夠用,所以買埋 YSL 試。



顏色方面唔敢再揀太淺色,一來 cover 唔到面的印,二來太白令面更圓。哈哈。反正,我本來就唔係白淨啦。

明明好窮,卻又有好多日用品要補貨。哼哼。

沒有留言: