31.10.16

頂上12萬根髮要保養

呢個月買護髮野都買到窮。

去店子買洗頭水同護髮素,一直係用緊 Nioxin 的。Nioxin 的護髮素係捽落頭皮度,用了多年,家中必備。至於洗頭水,有時都會用其他牌子,不過,市面百貨超市架上賣的統統用唔到,用過個頭半朝已勁痕。所以買洗頭水護髮素錢係唔慳得,亦慳唔到。

今次,買 Lakme 試,因為月多前店員介紹我用這牌子的染髮劑用後竟然 last 到現在,所以想用埋洗頭水咁啦。不過,我買錯了,第一回去買,買了 Nioxin 1號護髮素外,竟拿了支 Lakme 的 relaxing balm 。哈哈哈。真係鬼揞眼,百九銀咖。結果,洗頭水荒之下,要再去買,當然今次先上網搵料,因為同牌子有多好不同功能及給不同髮質用的洗頭水。我揀了這個 peeling。暫時用了一次,過水後漂過的髮沒有乾柴柴的手感,good。

隨手再入一瓶摩洛哥堅果焗油。一星期兩次。店長說用了它髮尾無易散開〔目前狀況。嘿嘿〕。

因為我365日每天都洗頭,所以消耗都好快,兩個月左右又要補貨。

皮嫩,養自己都要好多錢。




延伸。我去呢間店買的。

髮品站: www.hairbeautypro.com/index_topic.php?did=1&didpath=/1

沒有留言: