29.11.15

自己苦茶自己煲

事情係咁的。因為西醫睇完聽力報告說右耳聽力的確弱了,但因為不明成因,無得搞,叫我不如去做 MRI 。。嗄!?

結果,像被打發似的離開診所。

因為耳鳴有時太嚴重令我感到暈陀陀,於是嘗試去做針灸。第一次針灸係好緊張,中醫說我的耳好多風,不過札了五針真的見效,耳鳴的確舒緩了,細聲左,沒有腦脹脹谷住谷住的感覺。如無搞錯,應是扎了針在和髎,風池同中渚三個穴位。

果然針灸才救到我。當然,因為內衰,所以針灸之外,也執埋藥回家煲,雙管齊下。當然,還要戒絕凍飲,凍生果,蕉,咖啡〔我仍有飲〕,巧克力〔好難戒〕。

針了兩次,感到耳仔同腦都輕鬆不少。



藥包成份有僵蠶〔蛾〕,地龍〔蚯蚓〕,蟬衣〔蟬〕。。囧。


蟬衣不是第一回飲,治濕重的藥方都有蟬衣。若干年前阿母試過無好好隔渣,飲完碗藥有隻蟬腳黐在唇上。反胃啦即時。


清理藥渣真係一大考驗!幸好笨笨的我突然想起可以用匙羹潷藥渣。。不用徒手搞。

第二次去睇,已沒有蟬衣同蚯蚓喇!YEAH ~

沒有留言: