20.2.12

來匆匆的感冒一場





上星期三早,起床突然喉痛,吃了蜜糖和清熱酷都唔得。弊,作感冒,趁未爆到唔清唔楚,於是放工匆匆去睇醫生。怎料,醫生跟我開了個大玩笑,幾種藥裡,其中竟處方了「得果定」給我!唔係呀化!?我看著姑娘認真地把「得果定」放入藥袋裡,真係O嘴。「得果定」我自細係當佢糖食咖咋!而且,如果係work,喉痛病人就不必睇花時間去診所等醫生而直接去買得果定食就得啦。真係暈得一陣陣。

結果,吃了醫生開的藥,翌日個感冒發作。終於捱不到中午,略為清一清理文件就要早退,懷著病懨懨的身軀去找另一個醫生。感冒藥真的好散,星期四我足足睡了一整個下午!6點半起床食飯食藥沖涼,9點未夠又上床睡。

星期五那早,在公司吃過藥,又頂唔住,趕了人家催促的文件,便同老闆講要回家休息。

唉,又睡了大半天。人精神了,但係個鼻依然涕長流,又塞到實哂,有血添。結果,星期六還得一早起床去診所再睇。

後來,醫生開了這隻藥給我。吃了藥5個小時後,其間飲了差不多2 lite水〔補充睡了2日的水和包雲吞流失的〕,塞了超過2日的鼻窿終於通暢了!作為一個有20年鼻敏感歷史的人,我還是第一次吃這隻藥。。哈哈哈,所以幾驚訝咖!

雖然到現在個鼻仍未完全痊癒,但人已精神哂。。

九成啦。〔本來是八成,我承認因「某人」而加一成咖。〕

沒有留言: