28.2.12

呢期日式火鍋放題大熱,喜愛壽喜鍋、shabu shabu的桔又怎會不想試試。看了雜誌介紹坊間的熱門食店,結果,今次先揀「吽」試。

食好一點,選了中價,2百幾一位有包穀飼和牛的火鍋放題。至於湯底,不想額外加錢,只選了default之中的魚湯做湯底。嘩!驚喜呀!好香好甜又好味!不過refill了幾次水,就無哂味了。

至於個和牛,如果大家打算去食,記緊快手快腳先灼哂盤和牛吃呀!話說當晚我和飯腳hea住食,任由和牛盤剩下兩三卷放著,可能真係擺得太耐,後來竟被店員收走!當時滿以為店員係換過幾片新鮮的畀我咖,但最後都沒有refill回那幾片給我們。嗚嗚!所以嘛,真的手快有手慢無!

白白蝕了幾片和牛!嗚嗚。。

呀。。至於個半板海膽,係我忍不住,要點的。

唔知係咪食得早,頭輪由6點開始的,我6點半上到去只見一桌人在裡面咬咬。到兩個幾小時後飽飽埋單走,間店仍未坐滿。不知何解。

不過,我推呢間。呵呵。





沒有留言: