25.10.11

大澳.其記

本來諗住抵大澳第一件事係入酒家食炒蜆醫肚先,可是不巧時近團餐開飯時間,所以酒家都說要等好耐先有得食。咁呀,實在太肚餓,於是到附近外觀十分地茂的其記食個簡便啦唯有。反正嘛,整個大澳周圍都有食檔,應該唔會發生「有人餓壞事件」啦。

其記果然十分地茂,供應的食物比公司附近的工廠飯堂還要簡單。飲品嘛,我當然點了一杯例牌:凍檸茶。外加一碗餐蛋丁。

杯凍檸茶上桌時確嚇了阿桔一跳,沒有檸檬,走冰,還有色澤很混濁。除了飲老麥和盒裝檸茶,我真係諗唔到邊度會有這樣的沒檸檬的檸茶供應,而且,還預先雪凍,不必嗌少冰都「走冰」喎。話雖如此,飲落口就知係杯檸茶係好味咖。後來在開飯網睇到,其記的招牌菜,竟然係呢杯凍檸茶。哈哈。大抵大家都是被第一眼所見的拋窒哂。哈哈哈哈哈。

至於個餐蛋丁,驚喜。那片厚切餐肉已增加了好感度啦,肉香四射,真係令人食指大動。當然,個麵用小銻煲淥,所以特別好味。不過,貪心的想,如果豪我兩片翠玉一樣的生菜放在午餐肉旁邊,整碗麵會更靚!

推介。

沒有留言: