13.10.11

我真係好很驚






那天去了一間茶餐廳,見圖片吸引,就口痕嗌了客海南雞飯咬咬,點知間食店太耐無磨刀,連骨上的海南雞飯勁多骨碎,黏在雞肉上,掉到飯裡。其間,我覺得有碎雞骨在大牙後邊,之後「失蹤」,反覆嚼咬口中的那啖飯無所穫,但人已嚇壞了。因為真係好怕咁樣莫明奇妙死去。



事緣再早幾天,在報紙專欄中,看了這一則故事。那天睇完都覺得恐怖。所以,當誤吞了雞骨的意外發生在我身上時,真係好驚咖!

之後幾天,我也在擔心自己身體。

其實,我一直好怕食有太多骨的肉。我處理不到咖。但估不到,食雞也會出亂子〔你可以反駁也有豆腐哽死的case〕,真係抹汗。

以後唔會再亂食海南雞了!尤其是第一次光顧的店!

沒有留言: