4.10.11

一半.一半

在籌劃下一個旅程之時,看了大量當地動物園和水族館的資料。如果給我兩天的話,就易選啦。但只有一天,去動物園好還是去水族館好?我不貪心,一天就可以,所以,對著手中一堆資訊,非常頭痕!當然,我唔貪心,一個旅程花一天去睇水族館或動物園真的好開心好滿足咖喇。

可能今次去Siam Ocean World的經驗是超級愉快〔團友一定明白我邊睇邊笑到見牙唔見眼的情況由入場開始持續到離場〕,感覺好似去了大趟外大空旅程〔怎麼我總是想到X-FILE的音樂?〕,所以,我係會投水族館一票。

之不過,我心底裡又好想睇鹿仔,睇羊咩咩,睇長頸鹿,睇好悶的獅子。。等等喎。真係好難取捨呀!

點算好。。這地方水族館這麼多,動物園也有幾個。。對阿桔來講,捨下任何一個也不想,真係超級大難題喇。〔幸好當地沒有大花園,否則。。〕

繼續選擇。。

沒有留言: