3.6.10

GRIEVANCE

他思想性格行為越來越「神級港女」,偽善,憎人富貴,一時一樣,貪小便宜,奄尖腥悶,無事生非,彈三彈四,自以為是,詐癲立福,菠蘿雞,目中無人,自我中心,行為小家,恃熟賣熟既無禮貌又唔識客氣,唔appreciate人家反而得寸進尺,明明惡言相向卻裝關心,以為好醒其實係豬頭炳,自命清高但其實俗不可耐,唔先照鏡就扮款扮有態度寸人窒人,唔鍾意被寸嘴卻時時對人寸嘴,人家表達自己的不滿就反詰人家有問題在先,有人絕交永遠係人家的問題而自己一定無錯。真係越來越惡頂。 救命,逐點舉例font size 10寫滿3頁紙都仲未數完其令人氣結氣忿的往績,常莫明奇妙被伸一腳甘吞唔落一條火氣仍未通暢。。抓狂。總之我真係受夠。

最恐怖係,佢還不時用「我們都乜乜乜」來把我和他搬到同一水平同一天秤同一世界同一陣線。每次聽到,都覺得自己的人生直仆落黑洞,毛骨悚然,超錯呀,錯哂呀。我真係唔想跟他「我們」囉。

當自己再無法壓抑自己持續以平靜心情冷對眼前人的惡行時,應該係時候佢有佢忙碌,我有我生活。

無必要的話,都唔好見。

1 則留言:

Unknown 說...

您好~您的部落格很棒喔^^
跟您分享一個訊息喔~

你滿意目前的收入嗎? 不改變 就永遠不變 ~

每日花2~4小時,為自己建立終身保障收入

深入瞭解這網路賺錢商機

改變一生的機會請進入~> http://hyesung.weebly.com/

★ 謝謝您的閱覽,如不感興趣,抱歉打擾您了,請將此訊息刪除!
祝您˙諸事順心-愉快! ^_____^