7.6.10

甜點試試試試試

嗯。。澄清一下,我係愛零食,但係去旅行見什麼掃什麼完全沒知乜頭乜路照買照塞入口的情況真係第一次。除了先前寫過的榴槤 puff 呀炸蕉呀缽仔糕等等馬來西亞娘惹印尼地區小吃,我還試過以下種種成份一定有椰蓉椰汁椰奶的糕點:Kueh Lapis 印尼千層糕

Pandan Chiffon

Binka Ubi

Kueh Bugis 武吉士粿

Kueh Salat 糯米雙色蒸糕

Pulut Inti

Sagu Melaka

Lapis Sagu

。。哈哈,食得椰產品多會胃部會不適的我,真係好冒險。


Ok Ok,總有一款較為喜歡吧,我想,我會投甜椰絲糯米糕Pulut Inti一票。因為上機前在糕餅店買糕糕go都encore了一次。雖然這件糕,甜椰絲甜度高到連嗜甜的我也覺膩而不吃,可是糯米糕真係合口味,到想咬完又咬。

Bengawansolo 的網頁實在太方便。之前一直搲緊零食的名字。Thanks
LINK: http://www.bengawansolo.com.sg/cat_kueh_range.aspx


末圖這間每款糕糕都好似好好味,不過店子打烊。。吃不到。。嗚。

沒有留言: