10.3.08

芝士配荔枝


散隊後,朋友各有節目,我又想快點回家做功課,所以別過了想先逛街的友人,一個人去了間情調和裝潢都頗合我意的餐廳匆匆吃了個好,醫飽了肚子再趕車回家。。
有人懷疑我最終會去老麥解決。。關於吃,有時是點要求啦。。
〔不過,見到TO的漢堡包店,真的好想吃,因為我喜歡多汁的漢堡。〕



在沙田市廣場見到一間T字餐廳,點了一客意大利芝士意粉,無端加一杯荔枝特飲。。
真係怪奇的組合。。一,一"

濃濃的芝士味。。Yummy。。

〔至於我的功課。。嘿嘿嘿。。〕

4 則留言:

c.c. 小鬼 說...

我估錯了添,雖然冇估你去食老麥,但我以為你去食shusi...散後, 我哋去咗西田掃咗勁多零食...正!!!

匿名 說...

我見到有間叫hip的迴轉壽司店,不過吧檯坐爆哂喇。。所以見到對面t字頭的店有意粉食又有位咪試下囉。。
你地呢?最後食左咩?

c.c. 小鬼 說...

峰壽司更恐怖,好似唔洗錢咁 -,-` UCC就要等20張枱, 最後我哋去咗和民, 因為等4張枱便可以...揾食真艱難

匿名 說...

梗係。。食飯時間嘛。。
我曾聽過去板前食的人話等500張票。。真係癡鬼線。。