17.3.08

耳畔蕩漾著玫瑰花



用了多年的MP3機因為得512MB,連周大俠歷年所有他唱的歌也放唔哂,加上個按鈕也「神神地」。。在一大撮搵出來的藉口支持下,畀我一個機會買過一部新機。雖然藉口多多,可是作為一隻「姑寒桔」,iPod的款式新款又新款咁出搞到我郁郁都未郁到荷包。。呢件事就咁樣都拖拉了幾年,直至最近先扑槌。。唔買iPod。哈哈。
以GB計的MP4,確要好好善用。除了高高興興差不多成1GB咁load哂周大俠的歌及一批比較近幾年的新歌手如Fiona 、方大同、Juno外,還翻箱倒籠搵想聽的舊碟和好聽的舊歌。。
因為時間關係,先找回明哥的《光天化日》,鄭秀文的《生活語言》,王菲的《一人分飾兩角》,《天空》,《Di-Dar》,《朝九晚五Sound Track》,Eason的《陳奕迅》,陳小春的《抱一抱》,《精采完結篇》,《頭號男友》,伊健的《Life》,《The Best Show》,草蜢的《照常營業》,任賢齊的。。。雖然十幾廿隻碟搞了成個下晝搞到一頭煙,然我依然因為再可常常在隨身聽裡聽番我喜愛的歌而開心到震。
下回,繼續草蜢《音樂店》、《與你在一起》、《音樂昆蟲》、達明一派。。
得閒的話,還有杜得米、張信哲、張學友、蘇永康、吳大維、金城武、許志安、黎明、邰正宵、歐陽德勛等等的歌。很多歌手的大碟因為唔係成隻碟的歌都好聽,所以要花點時間揀。
至於張國榮和Beyond的碟,唔知係咪之前收埋得太好過頭,搵唔到。。
一,一“
《左右手》、《路過蜻蜓》、《默默向上游》。。
《喜歡你》。。《情人》。。《大地》。。《早班火車》。。
回味舊歌,相比現在的所謂流行曲。。還是舊的好好好好好聽。



怎能少了張震嶽的《愛我別走》。。呵呵。。

沒有留言: