21.5.06

志願是找到真愛

今個星期要交貨的題目是一條曾生提出的選擇題:『我的志願』或『真愛』。本小姐不想二揀一,索性來個大合唱,遂變成這個《志願是找到真愛》這個本小姐認為充滿古早味卻仍未實踐到的題目。。呵呵。

為了這個題目,星期六跟友人唱K時,特意找首《真愛》唱唱。。

自那天離開你.為何悽楚 ~

Teresa Carpio的歌聲縈迴K房,不,是我的七情上面的歌聲才真。。唱到快點像Teresa Carpio般抹眼淚呀。。好歌好歌!真的不厭百回聽,下次唱K不妨唱唱丫!正歌呀!

唔係講笑,本小姐的志願是跟個鉅子。。最好係佢仲畀到真愛我。由於志願太大,成功率顯然跟遞增的年紀距離越來越。。唉!唔好提喇。。傷心呀我!
〔你們隨便笑我吧!〕
哇哈哈哈哈 ~

鉅子鉅子。。鉅子不是指有錢的人,我是不是拜金女也沒必要在呢度揭畀你睇。。若大家唔知「鉅子」點解,請動動手查字典去。



他們的志願:
溫生:為人民服務
熱檸樂:我的志願
林小姐:我的志願
鹿米館:我的志願是。。
阿倫:我的志願
久冧:我的志願
Maggie:我的志願
勝瓜小拳王:我的第一個志願

其他的,陸續有來~



唔知點解,下一水係我起題。。搲頭。好啦!
題目:如果天生你擁有一種異能,你希望是什麼?不死身?不老?遁地?飛天?天眼通?他心通?通靈能力?隨時變形?隱形?
變種特攻歡迎你!哈哈哈~

2 則留言:

匿名 說...

查過字典了,「鉅子」解作某行業具影響力的重要人物。
仲難過嫁個有錢人喎!

匿名 說...

係呀。。所以人地咪話我眼角高囉。。
人應該向高處看。。雖然高處不勝寒。。哈哈。。
不過,以我的素質。。看來,搵到鉅子都入唔到位。哈哈哈。。