5.5.06

好好笑的火舞黃沙

星期三星期四,有機會坐在電視機前看火舞黃沙。。因為在網上我看到有人說黎姿唸對白的方式很吵。。所以特意看看。。
第三第四集,黎姿唸每一句對白都很「硬」很躁。。柔不起來的女角難哽。知道劇情發展下去,她嫁到山上一定鬥得人不人鬼不鬼。於是,都是又硬又躁啦。。這是我的結論。
然而看了兩集,發覺套劇裡一些大小事都真係好好笑。。
例如,一開波播的劇集主題曲。。對不起,真的難以恭維。很難聽。林保怡的唱功真係駭人。
之後,有一段,講穿上裙褂的黎姿在沙漠遇上沙暴。。她狼狽前進找生路,除了睜得到雙眼已「奇事」外,留心一下,黎姿個口大部份時間都係擘開。。咦,食沙乎?
星期四,即幾個小時前播完的第四集,阿老爺入媳婦房跟未過門的媳婦說話的一段。。點解下人要關門留下爺媳兩人在房呢?阿老爺講講下竟然一屁股坐在媳婦床沿。。嘩!山上的人開放成咁我作為城市人無知丫?定係「咸濕老爺俏媳婦」呢又?嘩然,是老爺當時係講緊女人的貞節很重要很重要的,失貞比丟命更慘。。可是,他一坐,不是有歪倫常丟了媳婦的貞節嗎?再看清鍾Sir的造型。。我不禁想入非非。。
黎g浮誇如《金枝》。佘c曼又係一貫咁性格語氣。陳豪、黃德斌、林保怡都係咁。。
唔好笑咩!真係幾年後著不同戲服都「連到戲」先勁嘛!
真係唔好以為拍續集連到戲得都係「東莞仔」的林家棟一個先得咖。。。

報紙賣,火舞黃沙第一集劇力逼人。坊眾大讚好好睇好緊張。。我沒有看,可否講我知有幾好看呢?

3 則留言:

匿名 說...

某程度上, 無線的劇(或統稱港劇)都要用"第二個角度"看, 才會知他們拍的全是笑片.
真受不了... 也好, 節目太爛當不成梳化薯仔~

我都只看日韓美劇, 而且一定要一個weekend 看完, 大部份都是 fast forward 進掉, 一集集看太花時間

匿名 說...

我有睇第一集哇. 陳豪一開波被林保怡爆爆粀... 我平時都係搵冇線錢做笑料, 雖然呢套都犯之前既毛病, 不過都進步左d架啦!

你見佢地"琴"上"琴"落又跑又爬咁都好辛苦啦. 不過我有樣野好唔鍾意. 雖則話係沙漠地方拍, 為符合劇情已經個個黃面, 但係連d鏡頭都偏黃... 突然好似睇阿視, 個個塊面d色都好黃/橙. 睇得好辛苦!

匿名 說...

七寶,
這套也真的爛得非常。。

SPUTNIK,
睇你的留言,我忍不住哈哈大笑。
我唔明班女主角個個身上的衣服件件都光鮮過我平日著的衫褲。。
話哂在高原上生活。。點解咁0既。。