30.9.19

Green grossular garnets

是贖罪之石。因為隻石買來唔係自用,原因唔多唔少係由於我不夠慎言累了朋友。

話說有日我和 吹水時望到鄰位的 檯面有串綠幽靈。於是就以我所知的去分享綠幽的特別功效…我話綠幽會令主人好多繁煩的工作,但真係「得個做字」,不會令主人得到合理的獎勵獎賞。聽完哩,佢立即把綠幽收入袋裡…

幾日後,日日做到無哂人生樂趣的他突然被解僱!!!以為他只是放假,都係道聽途說知道發生了咁大件事。當時,我震驚不已,問 P ,我跟 L 講綠幽是幾時的事…

囧。乜料。

第六感強的我,如果當日無出過半句話,都唔會淆底。係,事主在出事的三星期後搵過我問佢條綠幽的事,問係咪郁過條綠幽所以無左份工。因為佢無左份工跟我的一番說話係同一星期發生。佢耿耿於懷。

我都係。

抱頭。

佢雖然話無嬲我,但我真係出哂汗…講畢呢一通電話,就急急搵水晶導師救命。於是,從老師的介紹下,買了這擺陣用的綠石榴,打算送畀 L 。

it can make people generous by healing their soul

it can strengthen your soul, take a new energy and reconstruct yourself

new hope

lucky stone



我希望佢日後的日子會賺多點。

沒有留言: