1.9.19

19年8月。買書6本

支持小店後,又去了書店花花錢。因為書展後,一些本地出版的書陸續在書店上架,加埋台灣出的書,突然好多書想買。

近月的支出除了必要買的日用品多,就只在買書〔食糧〕度。因為舉手助養,所以排緊隊的我不能不籌劃控制一下自己平日的「手痕」限度。睇開呢個網誌就知我係亂買之人啦。哈哈哈。

講返書先…

《寫鬼》。是詭語怪談系列的第四本。買啦。反正見到。


《偵探冰室》有我喜歡的作家,唔想錯過啦。


follow 專頁,呢本厭世姬寫的《厭世女兒》未發行已決定要買。不過城邦見唔到,他見誠品有,於是以「好貴價」幫我買回來。


《秘密社團》。呢本唔係新書,2018年年尾出的。上回逛書店見到不過忍手無買,心掛掛怕之後買唔到會後悔,於是扚起心肝見到就買。

呢日書架度剩得呢本咋。好險。


《黑夜旋律》 。譚劍作品。繼續支持。


《白邪封印》,作者沙士被壓的首作《天黑莫回頭》系列好好睇,既有新書出版,當然再捧場啦!


或者,在這個日日都非常緊張的環境下好難專心睇書。不過,我有位辦讀書組的朋友話,這陣子的後生仔刨書速度非常快。

我作為「長者」,對於自己的疏懶,表示汗顏。

加油。

唔好再畀藉口自己懶呀!

沒有留言: