9.9.19

手作餃子

曾在面書讚過老師的餃子,前陣子向佢留了一包水晶送畀人用,所以老師提議去佢大坑的家食餃子。多謝款待。

上回見到老師被佢話鬼我不停講那個川藏行負責人的問題,汗。今日我是為另一件更煩的事來,真係汗多幾滴。

聽我講返近日發生的幾件涉及「感應又中」的事,老師嚴肅地提醒我日常中唔好再亂講話。

知道。



臨走前,老師更出手親自幫我扯番身上的污糟東西出來放到香上燒。佢一邊凌空從我膊至手指方向扯,我是完全感到有度麻麻感在佢使用支香前湧去手指。

佢叫我要清下身體負東西,清密D

囧。。

明明佢有同我講佢對面單位外有阿飄長駐聚集,何以當出了門口我竟然成舊飯咁行近那單位…佢一見我撞過去就即刻嗌住我問我做咩行過去,我仲話打算轉彎去升降機口等囉。〔當時我係越過了升降口〕

掩面。

才清完污糟野又撞去靈體係咩玩法?

囧。

囧。

沒有留言: