4.3.19

泡白樺茸記

師父畀的白樺茸係有指定溫度的水泡的啦,於是去了油麻地買個溫度計先。貴了點都無計,事關我論盡,所以唔會買舊式的水銀探熱針。有裂有爆有甩手就煩。係咪先?哈哈。


呢個份量係我,老豆老母三份飲。



有飲咖,五點九起床去泡白樺茸。勁白痴呀我,第一回諗住攤凍D滾水,仲呆在廚房等等等。之後醒返啦,加室溫水咪得囉,溝到正確溫度就加白樺茸就得啦。

我係懶人嘛,所以無時無刻都在諗方法去令生活面對的大小事以快靚正的速度咁完成 / 達標。呵呵呵。

不過,呢個唔懶得,除了師父送予我,他也好認真咁講解沖泡方法。而且,佢之後真係有問我有無飲,味道點呀咁啦。

嘩哈哈哈。

沒有留言: