2.3.19

文具控又發作喇

近月又開始抄寫筆記,又去搵紙搵筆,結果,日本製的在不同店買買買,終添了一堆,哈哈哈哈哈。

在買紙的時候,旁邊有幾個女生吱吱喳喳講這些紙店子賣得好貴,屋企樓下同牌子平好多。我沒有嗆佢啦,我只可說,不少日本品牌,有些紙日本做,有些made in C,也有 made in Vietnam 。買紙的時候最好望清楚 packing 上印住的來貨產地,因為不同地方紙質真係唔同。

我對紙有堅持,對日本貨都係,一係唔買,一係就寧願畀付多少少錢去買有水準的東西。


無印掃了幾支筆〔唔知邊度做〕。


MarumanF414-09 活頁 folder



配同牌loose leaf ,方眼。方眼在抄筆記上可當字距表,好用。


在觀塘 Maru Maru 見到這支 Sailor 筆,筆桿色我喜愛呀,買啦。


當書簽用好喎。


買了這個叫「仲秋」之色。



白金牌 0.3 Preppy fountain pen 。哈哈,本來為了買這支鋼筆所以去店。估唔到手多買更多。


Maruman 方眼簿。大大本,已做緊佛學筆記。勁好寫啦,鋼筆啫哩筆都寫得好。雖然呢本簿差唔多成舊水。嗯嗯。



❤️

沒有留言: