16.3.19

買粉記

道場會點香,留意到有什麼材料,於是嘗試借下我的人際網絡,去張羅一些香料。

豆蒄係其中一樣。有朋友在中醫保健中心工作,於是我找她買。


原來是粒狀。朋友說,為了到診的病者得到真藥,店子不會把藥材先打粉賣,係藥方需要才打粉。

於是,她借出店內的銅盅畀我搗藥。


真係粒粒皆辛苦。哈哈哈。不過是個難得機會畀我試下搗藥。呵呵呵。


當然我唔止買到呢樣啦,我還買到琥珀粉,冰片粒和砂仁粉。還要多謝朋友私人送出一樽安息香粉及一樽降真香粉。

其實我手頭上的 full list 係:

丁香、沒藥、紅花、砂仁、降真香、豆蒄、琥珀、安息香、乳香、冰片。

師父還有D不是產自何處的藏藥香,也有檀香粉咁,有機會再捉住佢問先〔上到去好忙啦,邊有時間問東問西〕。

沒有留言: