22.3.19

松記燒鵝

話說某星期日晚坐巴士,我頭站上車,得幾個人在車上,到第一個站時朋友倆上車,上層勁多位但偏偏坐正我前一行。篤緊電話就抬下頭望了一下。咦。朋友女友都係谷友,不過廿年來見面次數唔多,在街一定唔認得。所以佢揀我前面位我絕對相信唔認得我。而男的。。哈哈哈,我相信佢望到我。但當時見佢無同我打招呼,以為好避忌,加上我又好想瞓覺,所以都無相認喇。

翌日,我在谷度講返呢件事,當事人應機。咁撩下撩下,就成了星期二晚的飯局。哈哈。

五個人,地點就返住元朗的三個,所以去了雞地食。好有良心,另兩個住馬灣啦,荃灣西鐵線出閘就有車有船啦。哈哈。

咕嚕肉。


鱔煲


椒鹽豆腐


蝦醬通菜炒鮮魷。


包炸蠔的生菜。


炸蠔,黃金蝦。



燒鵝飯店梗係食燒鵝。


因為大家都少有大棚朋友圍爐的活動,所以都揀哂無幾可食到的三高小菜。哈哈。

唔知下次幾時呢?

沒有留言: