1.1.19

Fresh Elements @ Pokhara

在樸卡拉湖區有大大小小的食肆,呢間 Fresh Elements 完全係裝修得最外國感。在離開樸卡拉前一晚來這店食食食。


我晚餐時間依然跟香港時間進食,所以係當地五點幾。。哈哈。

果汁。

Cheese  and tomato pizza。大大的一份都係 RN550。
好好味。


黐線。我竟然食得哂成個。大概係鄰檯剛好有個男士一條友都係劈薄餅,咁我都發揮小宇宙先。



店外有中文。所以內裡有強國人唔奇。


後來還遇到香港家庭。一來中英夾雜,二來,係女人出聲。食乜,小孩對話我都係聽到女人把聲。唔係佢大聲,只是剛好坐我背後那檯。

滿足

沒有留言: