19.1.19

長途旅巴

Pokhara to Kathmandu,我選擇坐逾七小時車程的長途巴士。一來係想慳返一張機票費,二來,坐巴士沿路會睇到更多民情。巴士票是那邊的 agency 代我買。那邊有數間專做遊客的長途巴,佢揀了這間公司的巴士畀我。出發前一晚才知坐什麼公司的車,時間和座位,幾點點從酒店出發。

單據係 agency 拍照傳畀我作上車登記。收據上寫有時間07:30。不過車最後係 08:00 後開動。再上去官網睇,這款巴士,應是 07:30 開始登車時間,08:00 才是發車時間。07:3030座位,08:0022座位。Rs1000?包早餐同埋午餐。網上寫。07:30那班車就沒有午餐。

而事實係,位 agency 無講過我知呢程車係包午餐囉。

囧。

我六點幾就到長途車車站了。完全像入了地盤一樣咁,是一片凹凸不平的爛地。

不過,背後是一列喜瑪拉雅山哩!日出時分,發著光,好靚。



都是些在等開車的人。



我太多幻想喇,長年在公路行駛早已飽歷風霜的車子,怎會新淨?裡面其實都好陳舊又多塵垢,不過總比屈當地巴士好。係,這是專給遊客坐的車。點都好啦,坐車唔好亂挨落D窗簾布,亦唔好挨窗邊。雖然連座位都幾多漬和陳舊。

上車前替車子拍個照〔車牌是必須〕,免得中途落車後認錯車上錯車啦。


把行李塞到車尾廂,就可以上車搵返個位。



車上派的早餐,還有一瓶水。我只吃了件蛋糕仔,水我自己有帶,所以無郁過。


Lunch 的地方是間 resort。一話可以落車我就狗衝了入廁所,駕車那個又無話包lunch,而我講過我個 agency 根本無提過包午餐嘛。去完廁所出來見到有人在 canteen 食緊飯,但又唔係車上所有人都有去食喎,所以當時無去深究呢件事。

官方網頁都係之後睇返至知詳情。真係囧。。

出門在外,行程的每一樣安排,都係靠自己搞好D囉。


官方網頁:

Travel Nepal Bus Service 

沒有留言: