24.8.16

Mama Lobster

約了朋友食晏吹水,因為佢之後同另一批朋友在那區泳池游水,所以我提議去附近昌華街咬龍蝦。舉手贊成就訂位 GOGOGO。店子很好,我打了兩回去訂位時沒有人接,朋友說,如果 walk in 無位就去另一處食啦。不過幾分鐘後店子打返電話畀我。成功訂了位,good 呀。〔好彩訂了位,因為打唔成風,那天整日都熱到一個點!〕

左揀右揀,兩個人還是點了一樣的 all day breakfast and Mama Fruity (hot / iced) 。我們十二點就到,連龍蝦都未送抵店子…吹住水等啦當然。

all day breakfast 都係 set lunch,所以有濃濃的龍蝦湯。好味。


見到水果,就屬於夏日的飲。


朋友都酷愛拍照,所以我們拍拍拍……



君子以飲食宴樂嘛!早餓了,見放滿一桌,拍完照,起動!





Wow。真係好開心。吹了兩個幾鐘呀我地。

話說回來,這位同我撐檯腳的朋友,跟我相識了廿年喇!不過,這是頭一次同佢單獨食食食,以前出來總是一大班人。所以哩,這陣子感到很人生真係好奇妙。

沒有留言: