13.8.16

美新。

好好笑,那天太熱,起床 mimimormor 搞到兩點幾三點才出門口,等了很久卻上了架雪種唔夠的巴士。無窗,由新界出到油麻地真係坐到身水身汗。去到茶記四點幾,坐低叫了個火鴨絲炒米粉下午茶,米粉唔飽肚,食哂都好似食空氣咁,加上人仍未散夠熱,於是叫多個菠蘿油。。

伙計:『這個外賣?』

「堂食。」我說。

『嗄?』

「我其實連早餐都未食。。」我見阿姐咁樣樣,sam hui 的我衝口而出解窘。

『我唔係話你大食。。』阿姐也尷尬地應我:『唔好咁諗啦。。』

明明就係。


結果嘛,成間茶記都知我未食早餐。〔汗〕

去櫃檯埋單時,到收銀那店員出聲:『做乜唔食早餐呀?要食早餐呀!』

。。。抹哂汗。

沒有不愉快,因為真係好好笑。

沒有留言: