19.8.16

睇八字.一

轉下眼,完成了十二堂的八字班。雖然前後已十六個星期!〔有四堂因為不同原因而延期〕

數口同記憶力都唔好,得半啖水的料子,因此唔會幫人算命。放心好了。

當然,成不了幫補私己的副業……哈哈。


年初時有人湊緊數 form 八字班,問起我有無興趣。剛巧當時我正在想找點什麼學,咁有人嗌我一齊啦,咁我就科了五千元上這個為期十二堂多過24個鐘的八字班學算命。

那時,個人正處於情緒混亂狀態,壓力大,低潮,非常迷失,無力撐落去〔我自上年起爆好多白髮同埋耳鳴,可見身體瀕於崩潰的懸崖上〕。好啦,去算算我的命及往後的運如何吧。

導師是認識的,之前曾上過他的其他課。所以都放心畀學費。

在網上都有好多八字程式及不同人寫的八字心得,不過我阿 SIR 教的一套係同佢將新舊派八字玩熟哂,加易經等等再鑽研出來,有時我上網去睇其他人寫的八字理論作參考都發現跟阿 SIR 的有出入。

八字其實係計數,熟稔的,對捉運程起伏精確度〔我不想用準確度〕自然高。

阿 SIR 無開檔咖,佢話教人學識睇八字好過收錢同人算命。初上堂時係唔明他這種想法,後來,見得不少悲慘的八字人生,自殺的,命苦的,受刑,長期病患……就明白,唔同人睇八字係好事。你算到某某幾時死,會直接跟某某說嗎?

不要以為係迷信事。在人出世一刻帶到死亡的生日時辰,早已有跡可尋,一切有數理可推。只係,唔係個個都識睇自己的年月日時,唔識追應期而已。

係呀,這個堂,完完全全把我整個人生帶到另一方〔參照易經的方係指空間,方位。我賽外加上「方向」,「位置」〕。

待續。

沒有留言: