29.7.16

MONTEVERDE TOOL PEN

朋友叫我幫下眼睇睇見唔見邊度有呢個牌子的筆賣,我見到,卻不見他想要的款,店員把這個展示我睇之後,吸睛!然後就付款買下!

這是我第四支鋼筆。。


我買鮮黃色筆桿的一支,好搶眼。。



話明係 TOOL PEN,有它的原因啦!

1/ Spirit level 水平儀。


2/ 鋼筆。。話明係鋼筆當然係鋼筆咀。這是4號咀。


3/ Flathead screwdriver 


4/ Phillips screwdriver 十字螺絲批。


5/ Stylus 
6/ 4 Rulers 


瘀事一件,話說我買了支筆加一盒其他牌子的墨芯。。竟然唔識換墨,插了黑的筆咀竟塞唔返入筆桿內。。還整到手指有墨印。。結果嘛,要上 youtube 睇開箱片才知整支筆的雙頭螺絲怎換,墨是怎樣換。。哈哈哈。真笨。

當然,是一個很好的經驗唔好見好就買。。

很喜歡黃色!

沒有留言: