28.7.16

琥珀到手。

明明係阿花託我問朋友有沒有水泡餅〔脹卜卜的玉扣〕,點知我順個便問埋朋友有沒有信譽可靠的琥珀 Amber 蜜蠟〔蜜蠟其實即係琥珀,行內人只稱琥珀,不會用蜜蠟這名字〕店子。因為想買,而市面的琥珀也太繁雜。

於是,朋友介紹他老師在中環的店,這位老師 / 老闆係行內享盛名鑑定琥珀專家哩!這樣買就放心,包保不會買了假貨。

去到店子時正好沒有其他客,老闆問我有沒有時間,我說有呀,他便很熱情的教我簡單的分門別類,聊了好一陣子。他很樂意把知識分享。哈哈,我袋了很多落袋呀,除了琥珀,他還講水晶,感受水晶的能量,也有講佛經,動物,因果,鬼故,水晶驅病家族。。還給我看了一幀相,相裡面有塊水晶柱,一副表情猙獰的面孔竟在水晶內。。原因同結果他當然有說,不過這裡就不寫了。


講回琥珀,因為我未買過,亦唔識揀,實色的透明好?於是老闆拎了幾款合我戴的畀我試。我揀了這串半透明的。實色的都好靚,不過戴三四十年都唔知等唔等到它變透明,所以買半透的最好了。




比想像中平好多,唔使過萬。。哈哈,而且貴唔過一部艾瘋,不過未來幾個月都真係要收手,唔好再買畀自己喇。

而且,呢串琥珀要收埋一陣,免得老人家望到又起貪念。

沒有留言: