18.7.16

手繪六字大明咒咒輪

在面書見到密宗掛畫,還是手繪的!靚到嘩嘩嘩。問了可掛在房〔當然,有行房之事就不好〕,遂訂了其中一幅手繪六字大明咒咒輪回來。本來我唔係訂呢幅啦,店主收貨後即時通知我西藏發錯貨要重新再訂及需要延期之事。因為寄來的幾幅都好靚,店主心思思都唔想退貨,於是我問店主補貨/訂貨未,咁,結果我揀了這一幅。上上星期已裝裱好,不過這陣子日日都倒水咁落雨,還是等好天取吧!等呀等終於約了店主在上星期六交收。哈哈。真係好靚。

尼泊爾畫師繪製,送到大昭寺開光,再寄來香港。連裝裱,HK$980。好抵。

這是手繪六字大明咒咒輪,中心係十相自在。十相自在在西藏〔我未去過尼泊爾〕隨處可見咖。將咒語寫成輪形,有法輪常轉,吉祥圓滿的意思。

至於點解掛在房,事緣老人家語氣表明唔太喜歡滿天神佛,連點除障香,鼠尾草等等我都要趁得我一個在廳才可燒。嘩,掛幅佛畫在廳日日望住,一定會多多說話。所以都係掛在房啦。


有興趣可以去面書 VajraSui Sui Cat 度看。除了畫,還有其他靚靚飾品哩。

沒有留言: