7.7.16

我變。。

忍了一段鴛鴦色頭髮的日子〔新生的黑皈漂後的金〕,上月趁頭皮無咁過敏,終於可以去髮廊搞搞。師傅叮嚀我每天要紅色跟身,但我又唔想整個紅頭〔麥嬸嬸咩!〕,加上唔想再補漂新出的頭髮,所以說不如染較深的色。。結果,我整了一個紫頭。

慶幸,所見的同事朋友都盛讚這色好靚。。哈哈,本人都覺得好正。


可是嘛,好東西總是不長久。。而染了頭後又沒有用固色鎖色的洗頭水,還日日如常做頭皮護理捽捽捽。。兩星期不到。。頭髮已打回原狀,近髮根的較黑,底層有甩剩的紫色,其餘的,金色棕色。。

八百五元如夢幻泡影。。真係去得快。。

至好笑係,尐人見我頭髮又唔同了色,問我係咪又染髮。。哈哈哈。


當然,一個月內個頭髮出現四隻色。。真係從未試過。

color 決定在家自己動手染。走去髮型用品店講了頭髮狀況再由店長介紹合適牌子〔HK$80〕。趁假期一清早在家笠垃圾袋上身厚敷及加長染髮時間,哈哈,唔知新的顏色維持到幾耐。

不過唔染過髮都唔知自己 carry carry 到那些顏色。現在幾好丫。得閒改變下。

沒有留言: