7.7.16

礦物展當然睇 Gem

真係如夢幻。。買唔到未必係泡影。。哈哈。


成張檯一大座,真係有人買咖。


這一塊大青金。。檔主話要3 Mill 喎。真係。。





話說我同朋友在裡邊蕩下睇下研究下都差不多結束時間,有些店員已忙著 pack 石。。有一檔口突然傳出一聲巨響。。回頭望,原來有個女職員不小心甩手把一座石晶簇跌落地上,一分為二〔不知還有多少碎在地上〕。雖然有地毯,可是那一呎多高的白晶簇一邊已然中間斷開了。我忍不住說「肉赤死」。。當然,這個明明不可犯的疏忽卻成真,真係好大鑊。檔裡的負責人看來因為在公眾注視下沒有即刻發作,而那個撿起碎晶的女員工,臉是青白慌張的。當然,整個檔口的員工都變得神情凝重。。

講起呢單事件。。我想起早前垃圾電視台有套不死人的劇〔無計,屋企老人家有睇,我避不到。〕,講到不死人約了賣家見面睇隻杯。即使我不是什麼收藏家或專業人士,都知道睇古董或貴重東西真係唔可以咁樣約在公園見面無檯無墊且就咁拎上手把玩研究。因為一不小心甩手就真係唔知邊個負責,闔家富貴咖喇。。

講返呢個展。。完了。要等下年。。

沒有留言: