9.5.16

坦桑石(丹泉石)

坦桑石是我想買的石頭之一,寶石級的種真係靚到震〔躂落黎號 Kate 戴住那顆閃閃巨石「海洋之心」咪就係寶石級坦桑石啦〕。不過,睇下好,市面賣的石,價位真係幾千元起跳。而我其實較為喜歡實石色的坦桑石,因為色澤所好啦。有天在網上終於見到心水顏色的坦桑石,於是即舉手買買買。

付款後不夠四十八小時,手串已寄到我檯面喇。這店家真係服務好!

盒子咁大,梗係唔止一條手串啦。店主本來用泡泡袋入了我買的兩樣石,不過後來怕寄件途中有意外有跌撞,於是找了個盒子入好才寄,安心好多。我見到個盒都笑ed,因為我買的是兩枚小小的石頭咋。哈哈哈。


這是我想要的藍色。這手串,二百八咋。




話說在中環家庭式珠寶店做的朋友講,坦桑石係稀有的石,礦量很少,商人竟用殺雞取卵的採礦方法〔即係炸礦〕,所以都好傷石頭,就快絕礦喇。

咁,我係咪要再認真諗下要不要入返粒寶石級?

盒裡的另一樣石頭,遲些再分享。

沒有留言: