9.5.16

鴨店星期五

一日內,有兩個飯聚。真係難得。

話說同一班識了十七八年科林友上月吹雞食飯,揀了6號,不過到星期四才知有位靚女跟我在同一條街返工,因為晚上要湊孩子,於是晚餐去不同,只能同我去食晏。於是,我們去了慕茶食。哈哈,其實我係第一次同佢單對單見面食飯。顧住吹,無拍照。哈哈。

好愉快的一餐啦。


晚上,去了太子的COCO鴨跟另一班網友聚會。今次只有五人出席,不過大家都好開心。這晚講電影〔美國英雄電影〕講養生講書〔外國小說到本地小說,恐怖小說到武俠小說〕講漫畫〔美日港漫〕講動畫〔經典的日本動畫〕講美劇講打機講下生活,真係好盡興。我學到好多呀。。又添了一堆書及電影入  wish list。要買要買啦。

這張相係我在店外whatsapp 問有無人到了後有位阿靚仔傳畀我的。相中人唔識咖。不過天花吊燈正好照住佢,令照片好有味道。

絕對係 Happy Friday

沒有留言: