23.5.16

【史詩式愛情】.#29

2016522日。睇完第29本書喇。

這本係書花版,係。。封面心心中間係隻金光飛鴨。出面無咖。〔S,我以為你也買了書花,所以早幾晚見你買書放相,有點意外哩!〕

話說那天傍晚 OT 完趕過去拎書,午飯都未食,加上肚痛屙了幾次,人早餓到咕嚕咕嚕響。。上到去,見個陣好似輪緊睇中醫,有幾條友排排坐在一邊櫈度,拎住野寫寫看看,咁,責任主編問我趕唔聲時間。〔我胃在響,加上腸子仍有點痛〕我就同責任主編講我趕時間,唔簽喇。於是,書花版沒有簽名,我也未能正面望到阿史本尊一眼就要閃人。他當時剛召其一「候診者」埋位,sorry ,格局真係好似睇中醫咁。哈哈哈。


本書斷斷續續咁睇。。終於睇哂。如果我後生廿年,睇到呢本書就好,人生就必然走唔同的路。因為,此書一定鑿低我心裡面那座「道德喜瑪拉亞山」囉。

繼續努力!唔止講男女關係,睇書方面,都繼續努力。

沒有留言: