31.5.16

16年5月.買15本書

上個月明明話忍手,語音未落,呢個月又捧了一堆書回家。

朋友在聚會時推介黃易的【日月當空】,於是去了數次書店,每次兩本兩本買。暫時有卷一至卷六。因為卷卷封面不同,所以還是拍照放上來吧。



這本小野不由美的【殘穢】被拍成電影。據講好恐怖。於是我見書就買了。我還是較喜歡內頁的版面設計。




因為被無知的人搞到書要下架,再包套上架就去買了【Deep Web 2.0】。嗱,我唔係趁墟咖!上一本都有買。不過溫生買唔到,我又唔急住睇〔無時間睇亦唔敢睇〕,所以連上一本一併寄哂畀溫生喇。


【藥事知多D】。對於吃入口的藥物,我們不是應該多了解麼?

【八字八日通】。


【史詩式愛情】書花版。不得不記下,人生第一次買書花就係呢本。


這本【推背圖新解】係作者送畀我的。多謝梁生。

起稿於26號前。
-------------------------------------------

30號補添:





因為29號那天快睇完卷六,結果急忙去旺角上書店再添貨,打了陣書釘知道沒有其他書買,所以呢次一野就掃四本日月當空。於是,今個月前後共買了十五本書。。好耐無試過買書買到咁闊綽,真係黐L左線喇。

朋友話我係人肉讀書工廠。。一個又話慢慢來,好急咩。。我真係好多書要睇,好多野要學。。

我。。真係去沖涼都帶埋本小說入去刨囉。〔卸完妝洗哂面敷面膜至沖涼中間空檔睇書最好〕

沒有留言: