1.3.16

Orgone 能量塔

之前想買金字塔,上網搵水晶,竟搵到五彩繽紛的 orgone !好靚卻賣得好貴,咋舌啦。後來搵下搵下,見到本地都有教整 orgone 的課程,咁,去買不如去整一個親手做的能量塔啦。便報名上堂去。

我報的班叫「五行.能量塔班」。導師 James 是位研究五行周易星相風水的先生。他首先講講中華傳承下來的五行,金木水火土,相剋相生,再教導學員自身想求順的方向,按列表選擇合適的晶石材料做能量塔的「餡」。

因為我腎差,耳竅半塞,五行欠水,水屬黑色,於是主色就揀了多深色的石,如黑曜石,綠松石,堇青石,還加了幾粒紅瑪瑙,金箔,鐵珠,生命之花,橄欖石。。還有。。唔記得喇。總之塞哂落個矽模度加 AB 膠。堂係包整兩個能量塔咖,不過另一個就係半圓形。於是我又塞塞塞。

乾透了之後,就成了下圖裡很漂亮的能量塔。呵呵。

我真係塞到個能量塔滿滿的。



後來,課堂負責人跟我說,James 用靈擺試過脫模後的能量塔,說好 powerful 呀。真高興。呵呵。

是的。課堂中,James 用靈擺垂在晶石上邊,見到靈擺在狂轉。即使他之後用玉介指去當靈擺,都有同樣效果。可是,第一次試玩靈擺的我就感應不到。結果,我當然要搜尋自己專屬的靈擺啦。唔係我點親身感受到我的能量塔有多強呢?哈哈。

靈擺的事下篇再說。

這個課程好開心,下次有班又時間夾到的話,我原來可以加錢整個大點的能量塔。會再去上堂啦。。

沒有留言: